پرسپولیس زلزله

پايان همکاري زيدان ومورينيو دررئال مادريد


زين‌الدين زيدان به همکاري با ژوزه مورينيو پايان داد.


بازيکن فرانسوي سال‌هاي نه چندان دور رئال مادريد اعلام کرد از اين پس تنها در تيم‌هاي پايه مادريدي‌ها فعاليت خواهد کرد.

به گزارش ايسنا،از مدت‌ها پيش شايعه‌ اختلاف‌نظر ميان مورينيو و زيدان به گوش مي‌رسيد که اکنون با اعلام نظر مرد سال سابق فوتبال جهان به حقيقت تبديل شده‌ است.

ستاره سابق رئال مادريد به فرزند مورد علاقه‌اش پشت مي‌کند. به نوشته روزنامه‌‌ مارکا شماره پنج افسانه‌اي مادريدي‌ها زمين تمرين رئال را ترک مي‌کند تا از اين پس به پرورش بازيکنان جوان مشغول شده و کارش را در بخش جوانان رئال مادريد دنبال کند.

تنها چند ماه پس از بازگشت زيدان به رئال مادريد، خبر جدايي او از تيم فوتبال اين باشگاه اعلام شد. زيدان در مي 2011 به عنوان مدير ورزشي به رئال مادريد بازگشت. باشگاهي که در آنجا سال‌هاي موفقي را پشت سر گذاشته و کفش‌هايش را هم همان جا آويخته بود. از همان ابتدا هم پيدا بود که زيدان صلح‌طلب و آرام نمي‌تواند در کنار مورينيوي جنجالي کار کند؛ زوجي که از همان آغاز تشکيلش هم به خوبي پيدا بود بايد در انتظار جدايي از يکديگر باشند.

نخستين علامت سوال همزمان با اعلام خبر همکاري زيدان و مورينيو ايجاد شد. آقاي خاص در اظهارنظري رسمي در همان مراسم معارفه زيدان گفته بود: "دوست دارم که او اکنون با همکاري مي‌کند." مرد فرانسوي اما آگاهانه و با احتياط به اين گفته واکنش نشان داد و گفت: "خواهيم ديد که در نهايت مسئوليت من چه خواهد بود." پرسشي که اين دو نفر تا به امروز نتوانستند به پاسخي مشترک درباره‌اش دست پيدا کنند.

مورينيو بارها و بارها اعلام کرده بود که در مبارزه‌ سراسر تهاجمي‌اش با داوران پشتيباني بيشتري از زيدان را انتظار دارد. مرد فرانسوي اما، در اظهارنظرهاي رسمي‌ به وضوح از اين کار خودداري مي‌کرد. اگر تنها يک چيز باشد که آقاي خاص تاب تحملش را نداشته باشد، آن "فقدان پشتيباني" است.

مارکا مي‌نويسد: "زيدان رفته‌رفته به تيم دوم کهکشاني‌ها فرستاده شد. خداحافظي ناخواسته‌اي که البته به او پيشنهاد هم شده بود. زيدان در ماه‌هاي اخير بيشتر نقشي مشاوره‌اي را پيدا کرده بود. به نظر مي‌رسد او در انديشه بازگشت به دنياي فوتبال به سر مي‌برد. بازيکن سال‌هاي دور يوونتوس دوست دارد در سال جاري دوره‌هاي مربيگري‌اش را به پايان برساند."

شايد در آينده‌اي نه چندان دور بتوان زيدان را روي نيمکت مربيگري تيمي ديد. او تا آن زمان مشغول آموزش نوجوانان رئال مادريد خواهد بود. آنچه پس از آن در انتظار "زي‌زو" است، در دستان مورينيو است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: